מספר אתרים מדווחים הבוקר על הזמנות ששלחה סוני-אריקסון לאירוע שתערוך בברצלונה ב-13 בפברואר, לקראת פתיחת תערוכת MWC 2011. באירוע, שייערך במקום כלשהוא במרכז העיר, יוצגו “החברים החדשים במשפחת Xperia”, כהגדרת החברה.
.
אז מה נראה שם? המכשיר המצופה ביותר הוא, כמובן, ה-PlayStation Phone, שיוכרז בשם Xperia Play כפי ששמענו אתמול. בנוסף למכשיר המשחקים, מהמר עבדכם הנאמן כי מכשיר ה-Anzou ייחשף כ-Xperia Arc או כ-Xperia Neo, ומכשיר כפול ליבה שטרם ראינו יוכרז כ-Xperia Duo. ייתכן גם שמכשיר אחד או יותר מאלה שיוכרזו יהיו מבוססים על מערכת ההפעלה Windows Phone 7, לאחר שלפני כחמישה שבועות שמענו לראשונה על כוונתה של החברה להוציא שני מכשירי WP7 ברבעון הראשון של 2011.
בכל מקרה, התקדים של 2010 מוכיח שלסוני-אריקסון אין שום בעיה להציג מכשירים מרשימים ומעניינים. הבעיה שלה מגיעה כשצריך להוציא אותם לשוק, ואז היא נוטה לדחות את הקץ עד שכל מתחרותיה מציגות את הדור הבא שלהן. בחודשים האחרונים שמענו מלונדון הבטחות כי העידן הזה מאחורינו, ומעתה כל מכשיר של החברה ייצא לשוק זמן קצר אחרי הכרזתו. הרבעון הבא יהיה המבחן הראשון.