
חודש וחצי – זה פחות או יותר הזמן שנותר עד להכרזה המובטחת על ה-PlayStation Phone של סוני-אריקסון. לא מעט פרטים עליו אנחנו כבר יודעים, וסביר להניח שעד פתיחת תערוכת הסלולר בברצלונה נדע עוד, אבל את אחד הדברים הבסיסיים ביותר לא ידענו עד כה – השם. בין הכינוי המובן מאליו PlayStation Phone לשם הקוד Zeus, ריחפו בחלל האוויר אפשרויות כגון שיוך למותג ה-Bravia של סוני, שיוך למותג ה-Xperia של סוני-אריקסון ואפילו השם Z1, שגרם לעבדכם הנאמן להעלות את האפשרות שתהיה זו סדרה חדשה עם שם חדש מבית החברה השוודית-יפנית.
היום חשף אתר Pocket Now כי החברה הגישה לאיחוד האירופי בקשה לרשום על שמה כמה שמות מסחריים – ביניהם Xperia Neo, Xperia Duo ו-Xperia Arc, אך הרביעי הוא המעניין ביותר: Xperia Play. בעקבות החשיפה חפר “בלוג ה-X10 הלא רשמי” מעט יותר, ומצא שחברת היח”צנות של סוני-אריקסון רכשה לאחרונה מספר שמות מתחם אינטרנטיים (דומיינים) תחת השם xperiaplay.
אז נכון – לא מדובר בהודעה רשמית, וכבר ראינו בעבר חברות שהחליפו שמות למוצרים לאחר שריון שמות שונים. אך במקרה זה, ההרגשה שלנו אומרת שכדאי להתחיל להתרגל לשם.