מכשיר הדגל הבא של סוני אריקסון, ה-Sony Ericsson Anzu (שכנראה יקרא בסופו של דבר X12), מצא את דרכו לידיו הארוכות של אלדר מורטזין להתרשמות ראשונית, אולם הפרטים שאנו מקבלים מכיוונו אינם מעודדים. אולי אפילו מאכזבים. נורא.
ה-Anzu מוצג היום בצילם הגדול של ה-Nexus S (או Galaxy S2) וה-LG Star, אשר בדרכם לשוק אספו לעצמם מעבדים כפולי ליבה, בעוד מורטזין מדווח כי המכשיר הזה כולל מעבד 800Mhz MSM7230 מבית Qualcomm (כמו ב-Desire Z שהושק לפני חודשיים). מסך ה-4.3 אינץ’ הינו מסוג LCD רגיל, ומערכת ההפעלה בגרסתו הנוכחית היא בכלל אנדרואיד 2.1. להשקה הוא צפוי להשתדרג ל-2.2 עם ממשק ה-Timescape של סוני אריקסון, כאשר נדרואיד 2.3 תגיע כנראה כעדכון מאוחר יותר.
הפרטים המעט יותר מעודדים הם הכללתם של מצלמה עם חיישן 12 מגה-פיקסל וצילום HD 720p, והמאיץ הגרפי המובנה בערכת השבבים MSM7230 (לפרטים נוספים). מורטזין מוסר כי המכשיר עובד מהר מאוד עם ממשק אנדרואיד המקורי, אך אין זה אומר כי דעתנו לגבי הפיגור בו נמצאת סוני אריקסון השתנתה. החברה עושה כרגע צעדים המזכירים את אלו של נוקיה, ואם לא תציג חידוש משמעותי בברצלונה במהלך תערוכת MWC 2011 – יכול להיות שגם מצבה של המתחרה הפינית יהיה בקרוב מוכר גם בלונדון, לאור החידושים של המתחרות.
