מנכ”ל גוגל מציג את ה-Nexus S אך לא מכריז עליו רשמית; Gingerbread תגיע בשבועות הקרובים

הלילה, במהלך כנס ה-Web 2.0, הפתיע מנכ”ל גוגל, אריק שמידט, עם הצגת מכשיר ה-Nexus S הפועל על רשת T-Mobile האמריקאית (שהינה רשת GSM, מה שאומר שהמכשיר תואם גם לישראל). הנקסוס S עדיין לא הוכרז וכמעט שלא נמסרו פרטים אודותיו, חוץ מהעובדה כי “מדובר במכשיר לא מוכרז, עם יצרנית מוכרזת” (בתרגום חופשי). הפרט הטכני היחיד שאנו לומדים מאותה הופעת אורח של הנקסוס S היא הכללתו של שבב ה-NFC, אשר גוגל (ולא רק היא) מאמינה כי יחליף את כרטיס האשראי.

אתר Engadget הצליח לגנוב רגע קצרצר עם המכשיר, אולם הוא מדווח כי מדובר באופן חד משמעי באב-טיפוס מתקדם ולא במכשיר סופי. המסך הינו מסוג AMOLED כלשהו, המכשיר דק להפליא (אולי אפילו יותר מאייפון 4) והמרקם בבגבו מזכיר את זה של ה-BlackBerry Bold. השקת המכשיר תהיה כנראה יחד עם הגרסה הבאה של מערכת ההפעלה אנדרואיד – Gingerbread, שכפי שאמר שמידט תהפוך לזמינה בשבועות הקרובים. אנו כבר ממתינים לראות את ההזמנה של סמסונג באירוע החגיגי. (תמונות נוספות בכתבה המלאה)

*תודה לכל מי ששלח את הטיפ!

(תמונות Engadget)

השוואת מפרטים