כמעט מאושר: ה- Samsung Galaxy S2 יגיע עם מעבד כפול ליבה

כולנו מבולבלים מעט מהשמועות וההדלפות האחרונות אודות ה-Nexus S (או Nexus 2) וה-Galaxy S2, שני מכשירים עתידיים מבית היוצר של סמסונג, שאחד מהם מיוצר בשיתוף עם גוגל. לאף אחד לא ברור מי יושק מתי ועם איזה מפרט, וכמובן שסמסונג לא תעזור לנו להבין שום פרט עד ההשקה הרשמית.

הפרטים ראשונים על ה-Galaxy S 2 דיברו על מכשיר עם “מעבד 1.2Ghz”, אולם נראה כי העיכוב בהשקת האח לבית גוגל (שתוכנן להיחשף ב-11 בנובמבר) נובע מכך שלמעשה מדובר במעבד כפול הליבה החדש של סמסונג, Orion – מידע המחזק את הסברה הרווחת בצוות האתר כי למעשה מדובר בשני מכשירים בעלי מפרט זהה, בדומה ל-HTC Desire וה-Nexus One – ה-Nexus S יהיה מכשיר הדגל הצפוי של אנדרואיד 2.3 Gingerbread בשיתוף עם גוגל ותחת מיתוג שלה, בעוד ה-Galaxy S2 יהיה מכשיר בעל חומרה זהה לחלוטין ועיצוב שונה, שיכלול את ממשק המשתמש TouchWiz של סמסונג על גבי אנדרואיד 2.3.

היום פרסם הבלוגר המקושר אלדר מורטזין ציוץ בטוויטר, לפיו הוא משחק במכשיר המכונה Samsung GT-i9100, הכולל לטענתו מעבד כפול ליבה. להזכירכם, ה-Galaxy S הראשון הינו בעל מספר הדגם GT-i9000, ול-Nexus S מיוחסים המודלים GT-i9020 ו-GT-i9010. אם אכן מדובר באותו מכשיר, יש סיכוי שנזכה לראות סלולרי בעל ליבה כפולה עוד השנה – הרי אין זה סוד כי גוגל מעוניינת להשיק את ה-Nexus S בזמן לחגים בדצמבר, מה שאומר כי מיד לאחר מכן אנו צפויים להכרזה על ה-Galaxy S2.

האופצייה השנייה, והפחות אהובה על כולנו, היא כי ה-Nexus S יגיע עם מעבד Hummingbird בעל מהירות 1.2Ghz בעל ליבה בודדת, כפי שדווחנו לפני מספר ימים, ואז ספק אם סמסונג תציג גם את מכשיר הגלקסי S2 עם מפרט זהה בתוספת ממשק ה-TouchWiz שלה. לאחר מכן, בתחילת שנת 2011, במטרה להספיק זאת בתערוכת MWC 2011, היא תציג את המכשיר כפול-הליבה הראשון שלה, שיהיה כמובן מסדרת ה-Galaxy. חשוב לציין כי יקשה מאוד עבור סמסונג לעבור למעבדים כפולי ליבה עם ה-Nexus S ולהיות מוכנים עם מלאי עד תקופת החגים.

אז מה ההימור שלכם?

השוואת מפרטים