
סוני-אריקסון, שמתיימרת להיות בעתיד ספקית מכשירי האנדרואיד הגדולה בעולם, לא הראתה לנו עד עתה שום הוכחות רציניות לכוונותיה. למען האמת, מאז השקת משפחת ה-X10 בפברואר ותוספת ה-X8 ביוני, לא ראינו מכיוון בריטניה אף מכשיר אנדרואיד חדש.
היום נראה שאפשר להירגע – או להתחיל להתלהב: התמונות שלפניכם הגיעו הבוקר ל”בלוג ה-X10 הבלתי רשמי“, ובהן נראה מכשיר חדש בסדרת ה-Xperia המריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד 2.1, עם גוף דק במיוחד, מסך 4.3 אינצ’ מסוג וברזולוציה בלתי ידועים, יציאת HDMI, מצלמה אחורית בעלת מבזק ויכולת צילום וידאו ב-Full HD 1080p, מצלמה קדמית לשיחות וידאו ועוד.
שם הקוד של המכשיר הוא Anzu (אליל אכדי), אך גורו הסלולר אלדר מורטזין טוען כי שמו הרשמי צפוי להיות X12. לפי מקורות שונים הוא צפוי להגיע לשוק ברבעון הראשון של 2011 (להזכירכם: גם ה-X10 היה מתוכנן רשמית ל”רבעון הראשון” של 2010), והוא אמור להיות מכשיר הדגל של החברה עם אנדרואיד 2.3 Gingerbread. לפי המעט שידוע עליו נראה כי הוא המקבילה הצרכנית ל-PlayStation Phone.



