מקור בסמסונג: Galaxy S III ו-Galaxy S4 יקבלו את גרסת אנדרואיד 5, הרבה אחרים לא מידן אדרי20.03.2013, 17:55
תמונה של ה-Galaxy Note בעמוד הפייסבוק הרשמי של סמסונג עם ממשק אנדרואיד 4.0 - בקרוב תציע ממשק כפול? אורי אליאבייב21.03.2012, 21:26
הפרסומות של סמסונג ל-Galaxy Note ב-Super Bowl משחררת את מעריצי האייפון מהתור אוהד צדוק06.02.2012, 11:48