ענקית האלקטרוניקה הדרום קוריאנית סמסונג עשויה להפסיק את השימוש בשם המותג Galaxy Note אותו השיקה ב-2011, כך עולה מדיווחים של אמצעי התקשורת המקומיים במהלך הימים האחרונים. מטרת המהלך, כך על פי הדיווחים, היא להוביל התמקדות בסדרת דגל אחת בלבד מדי שנה ובכך לייעל את תהליכי בקרת האיכות שנפגעו בעקבות הביקוש הגבוה ולוח הזמנים הצפוף נוכח התחרות הגוברת מול חברת אפל האמריקנית והיצרניות הסיניות שממשיכות לגדול.
הדיווחים מדרום קוריאה לא מספקים פרטים על פיתוחם של מכשירי פאבלט אחרים מבית סמסונג, אך סביר מאד להניח שהחברה לא תוותר על השוק שהיא בעצמה טיפחה ועל מגוון הטכנולוגיות שפיתחה במהלך השנים עבור מכשירים מהסוג הזה. הויתור על שם המותג Galaxy Note לעומת זאת נשמע די הגיוני, שכן לחברה יהיה קשה מאד לשווק מוצרים חדשים בסדרה ששמה הוכתם קשות בעקבות סערת המכשירים המתפוצצים שהובילה לביטול השקתו של ה-Galaxy Note 7.
בסמסונג מסרבים להגיב לדברים, והספקים אשר עובדים עמה מספרים שנכון לעכשיו לא נמסר מידע על שינויים כלשהם. “סמסונג לא הודיעה לנו על תכנית כלשהי לביטול אסטרטגיית השקתם של שני מכשירי דגל בשנה. לעת עתה הכל תלוי באוויר באשר למהלכיה הבאים של החברה בעקבות הסערה האחרונה שהתחוללה, אבל אין ספק שיבוצע שינוי כלשהו באסטרטגיית השיווק ובנראות של סל המוצרים שלה”, מסר גורם מסוים בשרשרת השותפים של החברה.
את מכשיר הדגל הבא שלה, Galaxy S8, אמורה סמסונג לחשוף על פי לוח הזמנים המוכר שלה במהלך תערוכת MWC 2017 שתתקיים בברצלונה בסוף חודש פברואר. ייתכן שבמועד זה כבר נדע בודאות מה בדיוק יעלה בגורלה של סדרת הפאבלטים המצליחה וכיצד יושפעו המוצרים האחרים של החברה, אם בכלל, מהפרשה הכואבת של ה-Galaxy Note 7.