מקורות בתעשיית השבבים: טושיבה תציג בתחילת 2011 שלושה טאבלטים על 3 מערכות הפעלה יאיר מור07.12.2010, 18:36
שמועה – גרסה 4.3 ל-iOS תגיע במהלך החודש הבא ותביא עימה שירות מנויים חדש לאפליקציות איתי קנטור24.11.2010, 18:20
HP: מערכת ההפעלה WebOS תאפשר יישומים עם ממשק אמורפי; גרסא 2.0 תגיע בקרוב ל-Pre ול-Pixi יאיר מור22.11.2010, 22:37
היום שלו ציפו כל בעלי ה-iPad הגיע: יום שחרורה של מערכת ההפעלה iOS 4.2 (עדכון: זמינה להורדה!) נעם ניסל22.11.2010, 19:01
ככה ייעשה לקינקט: האקר יצר תוכנה המאפשרת צילום תלת-ממדי וירטואלי בעזרת הבקר של מייקרוסופט יאיר מור15.11.2010, 16:31