עדכון: יצאה הגרסה!
סוף סוף זה קורה! הערב, בשעה 8 (שעון ישראל) ככל הנראה, יוכלו כל בעלי ה-iPad להשתמש סוף-סוף בכל האפשרויות שהיו עד כה רק לאייפון ולאייפוד, וגם אפשרויות חדשות! כל זאת בזכות העדכון החדש למערכת ההפעלה iOS – גרסא 4.2.
האפשרויות החדשות:
ריבוי משימות (Multitasking), תיקיות ומרכז המשחקים (GameCenter);
פונקציית AIRPLAY – תכונה חדשה המאפשרת הזרמת מדיה באופן אלחוטי בין מכשירי iOS שונים, ומיועדת בעיקר להזרמת תמונות ווידאו ממכשירי ה-iOS הניידים שלכם אל ה-Apple TV;
פונקציית AIRPRINT – עוד תכונה חדשה ומעניינת ל-iOS, המאפשרת לראשונה להדפיס מסמכים בצורה אלחוטית באמצעות WiFi היישר ממכשיר האייפון/אייפוד טאץ’/אייפד שלכם.
מקלדת עברית לאייפד – לראשונה, זוכים משתמשי האייפד למקלדת עברית, דבר שחסר להם מאוד עד כה, ואילץ אותם להשתמש בדרכים שונות על מנת לעקוף את הבעיה. מלבד ההנאה שבמקלדת הרשמית של אפל, הדבר ככל הנראה מבשר גם על עלייתו הקרובה של המכשיר לארצנו הקטנה באופן רשמי.
כמו כן, הגרסה החדשה (4.2) תאיץ את מהירות המכשיר.גרסה 4.2 תביא איתה גם את האפשרות לאתר אייפון אבוד (Find my iPhone), המוצעת לראשונה בחינם – ללא צורך במנוי לשירות-בתשלום Mobile Me. אף על פי כן, יש להגדיר את השירות במרשיכם בפעם הראשונה.
על מנת לעדכן את המכשיר, קודם כל עליכם לשדרג את ה-iTunes לגרסה 10.1, ורק אז תוכלו לעדכן את iOS.
נעדכן אתכם כאשר היא תהיה זמינה להורדה
השתתף בהכנת הכתבה: איתי קנטור.