סקירה מלאה של Sony Ericsson Xperia Play, הלוא הוא ה-PlayStation Phone! אורי אליאבייב27.01.2011, 08:53
הסינים "אוהבים תנועה" - או כך לפחות נקראת המקבילה המקומית לקונסולות התנועה ברוך גרודק12.12.2010, 17:18
וידאו: ה-PlayStation Phone, או Sony Ericsson Z1, נצפה ביוון עם אנדרואיד 2.3 יאיר מור01.12.2010, 17:15
מלחמת בקרי הקונסולות בעיצומה: Kinect מכה (או מזהה תנועות) גלים, Move רוצה גם אורי לנקובסקי01.12.2010, 10:20
מנכ"ל סוני-אריקסון פותח פה: "יש הרבה עשן על התוכניות שלנו, ואני אומר שיש אש" יאיר מור22.11.2010, 10:56
תמונות ראשונות: ה-PlayStation Phone של סוני-אריקסון נחשף; עדיין לא ידוע מתי יגיע לשוק יאיר מור27.10.2010, 09:58