אתר טכנולוגיה צרפתי מדווח הבוקר כי קיבל הזמנה לאירוע של סוני אריקסון ב-9 בדצמבר בשעה 20:00, בה תחשוף החברה “את ההכרזה המצופה ביותר בעשר השנים האחרונות”. על גבי ההזמנה ישנם את הסמלים המזוהים עם כפתורי הפלייסטיישן ולצידם מצד שמאל נוסף כפתור של טלפון, ואנחנו כבר די בטוחים שהבנתם לאן כולנו חושבים שזה הולך – חשיפת ה-Playstation Phone.
מנכ”ל סוני אריקסון התבטא לאחרונה בהבטחה שהחברה הולכת למשוך הרבה תשומת לב בתערוכת MWC 2011, שם למעשה ציפינו כי יוצג ה-Playstation Phone לראשונה, אך ההזמנה שנחשפה היום גורמת לנו להאמין כי הוא אכן יוכרז כבר בתחילת דצמבר, כנראה בגלל סיום שנה חזק מצד המתחרות (בעיקר סמסונג) והידרדרות מעמדה של סוני אריקסון בשוק.
תמונות של ה-Playstation Phone ואת אופן תפעולו אנו מכירים כבר מספר חודשים, ולעת עתה מסתמן כי החברה לא תדחה את ההשקה על מנת לשלב מעבד כפול-ליבה, ותצייד את המכשיר בזה של Qualcomm המוכר מה-Desire HD – צ’יפסט Snapdragon MSM8655 1Ghz. המאיץ הגרפי אולי ישודרג, אך אנו מאמינים כי סוני אריקסון בדקה את ביצועי המכשיר עם כותרי המשחקים אותם היא תפיץ (סביר להניח שגם צוות ה-Playstation של סוני היה מעורב בפיתוח). גרסת האנדרואיד של המכשיר תהיה ככל הנראה 2.2 Froyo, כאשר זכות הראשונים לאנדרואיד 2.3 שמורה לסמסונג וה-Nexus S.
התזמון של סוני אריקסון להשקת ה-Playstation Phone – כשבועיים לפני חג המולד – עשוי להיות קריטי עבורה, שכן אם המוצר יהיה משכנע מספיק ייתכן וזו תהיה ההצלחה לה חיכו בחברה כבר זמן רב. השילוב של מותג חזק כמו ה-Playstation מציב גם רף גבוה של ציפיות, ואנו מקווים שלא נתאכזב.