LG: פיתוח מכשיר הדגל G7 עומד בלוח הזמנים שהוגדר לו

שלט LG צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

בזמן שדור מכשירי הדגל הבא מבית סמסונג, Galaxy S9, מצא דרכו אל הרשת במגוון נרחב ובלתי פוסק של הזדמנויות שחשפו את צמד מכשירי הסדרה מכל זווית אפשרית, חרושת השמועות הסובבת את דור מכשירי הדגל הבא מבית LG, ה-G7 הייתה שקטה למדי. בצל דברים אלו צצו דיווחים שהעידו כי הכרזת המכשיר רחוקה מאיתנו יותר משחשבנו באופן ראשוני, ואת דיווחים אלו אישרו דבריו הרשמיים של סגן יו”ר ומנכ”ל החברה, שהודיע: נכריז על סמארטפונים חדשים רק כשנצטרך.

הצצה לאחור

וכעת, לאחר שנראה היה לרגע כי הכרזת הסמארטפון רק הולכת ומתרחקת, ובמסגרת הודעה רשמית שנמסרה לאתר הטכנולוגיה Android Central מטעם החברה, נמסר כי פיתוח ממשיך דרכו של ה-LG G6 “עומד בלוח הזמנים“. עם זאת, אין ההודעה אומרת כי מכשיר הדגל הבא של החברה יוצג בתערוכת MWC 2018 בדומה לקודמו, שכן ייתכן כי LG תכננה מלכתחילה להשיק את המכשיר שלא במסגרת לוח זמנים דומה לקודמו.

עוד מסרה LG בהודעתה הרשמית כי שם המותג של ממשיך דרכו של ה-G6, ממנו היינו מצפים להיקרא LG G7, ייחשף “כשהזמן יהיה מתאים“. דברים אלו מספקים אישור נוסף להערכה שדגמי סדרת הדגל הבאה לא יקראו בשם G7, זאת כפי שנמסר, לכאורה, מנציג רשמי של LG לאתר Digital Daily מוקדם יותר החודש.

דבריו של נציג LG כפי שנמסרו לאתר Android Central, בתרגום חופשי לעברית:

ממשיך דרכו של ה-G6 עומד בלוח הזמנים ושמו הרשמי יוכרז כשהזמן יהיה מתאים. עד אז, דיווחים על החלטה שנלקחה בהקשר למועד הכרזתו ושמו הינם ספוקלציות.

השוואת מפרטים