במהלך החודשים האחרונים של שנת 2017 צצו להם מגוון נרחב של דיווחים ברחבי הרשת שהעידו כי יצרנית הסמארטפונים הקוריאנית, LG, מתכננת להקדים את ההכרזה על מכשיר הדגל הבא מבית פיתוחה, ה-LG G7 (אם כך יקרא), לתערוכת CES 2018 המתקיימת בימים אלו. הדבר, כפי שכולכם ודאי יודעים, מעולם לא התרחש, וכעת מגיע דיווח חדש שחושף כי הכרזת המכשיר אף רחוקה עוד יותר משציפינו.
על פי העולה מתוך דיווח של מגזין ET News, שמביא את דבריהם של גורמים רשמיים מאחת ממפעילות הסלולר הגדולות ביותר בדרום קוריאה, LG מתכננת להכריז על ה-LG G7 במסגרת אירוע הכרזה עצמאי שתערוך בחודש מרץ 2018. השקתו ותחילת מכירתו בקרב מפעילות הסלולר בקוריאה הדרומית, על פי הדיווח הטרי, תחל כחודש לאחר מכן, ב-20 באפריל.
במגזין מרחיבים ומצרפים עדות נוספת לנושא, כאשר מקור אחר מציין גם כי “בלתי סביר ש-LG תכריז על ה-G7 בתערוכת MWC 2018” וכי הכרזתו הרשמית תתרחש באמצע חודש מרץ. ראוי לציין כי מדובר בשינוי מהותי למדי באסטרטגיה של LG, שהקפידה בשנים האחרונות להציג את הדור האחרון לסדרת G במסגרת תערוכת הטכנולוגיה השנתית MWC.
מוקדם יותר החודש חשף דיווח של מגזין The Investor כי היצרנית מתכוונת לבצע שינוי באסטרטגיית המיתוג שלה ולא תכנה את המכשיר הבא בסדרת G בשם המובן מאליו LG G7. דברים אלו הגיעו, לכאורה, מנציג רשמי של היצרנית הדרום קוריאנית.