מחשב מסלול מחדש: סגן יו”ר LG הורה להתחיל את פיתוח ה-LG G7 מחדש

שלט LG צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

בשבועות האחרונים מסתובבים להם ברשת מגוון נרחב של דיווחים המתייחסים כולם לעבודתה של LG על מכשיר הדגל הבא בפיתוחה, שעשוי להיקרא (אך לא בהכרח כך יהיה) בשם G7. כעת, מקבלים הדיווחים תפנית מפתיעה, כאשר על פי דיווח חדש שמתפרסם במגזין The Investor, סגן יו”ר תאגיד LG, צ’ו סונג-ג’ין (Cho Sung-Jin), הורה לצוות המפתח את ה-G7 לחזור ללוח השרטוטים ולהתחיל בפיתוח מכשיר הדגל מההתחלה.

על פי פרטי הדיווח, סגן יו”ר החברה ומי שמתפקד כמנכ”ל בפועל, סונג-ג’ין, החליט לגנוז את עבודת הפיתוח האחרונה המתבצעת על מכשיר הפרימיום הבא מבית החברה, ולהתחיל את הפיתוח מ”אפס”. את הדברים מספר למגזין מקור בחברת LG שביקש, לדברי המגזין, להישאר אנונימי.

הצצה לאחור

עוד נמסר בדיווח כי הוראת בכיר החברה הגיעה לצוותי הפיתוח במשרדי LG לאחר פרסום דבריו כפי שנאמרו במהלך תערוכת CES 2018 מוקדם יותר החודש, אז הוא ציין כי בחברה מתכוונים “להשיק סמארטפון חדש רק כשנצטרך”. ומכאן קיבלו הדיווחים אודות דחיית השקת ה-G7 גושפנקא משמעותית.

על ה-LG G7 לא תכריז היצרנית הקוריאנית במסגרת תערוכת MWC 2018 הקרובה, כפי שניתן היה לשער באופן ראשוני, ואם אכן עבודת הפיתוח על המכשיר החלה מחדש, אנו עשויים להיות די רחוקים מאירוע ההכרזה על סדרת הפרימיום המתקדמת. על פי חלק מן הדיווחים הקודמים ההכרזה עשויה להתרחש באמצע-סוף חודש מרץ, ואילו השקת דגמי LG G7 תתבצע חודש לאחר מכן, בסוף אפריל. עם זאת, דברים אלו טרם קיבלו חיזוק על ידי מקורות נוספים.

השוואת מפרטים