תמונות ראשונות: מכשיר Gingerbread מבית סוני-אריקסון, מצולם ע"י מכשיר אחר של החברה יאיר מור27.12.2010, 11:11
וידאו: ה-PlayStation Phone, או Sony Ericsson Z1, נצפה ביוון עם אנדרואיד 2.3 יאיר מור01.12.2010, 17:15
מנכ"ל סוני-אריקסון פותח פה: "יש הרבה עשן על התוכניות שלנו, ואני אומר שיש אש" יאיר מור22.11.2010, 10:56
שוב מאחור? מפרט ה-Sony Ericsson Anzu (או X12) כולל מסך 4.3 אינץ' ומעבד 800Mhz אוהד צדוק17.11.2010, 17:39
מכשיר ה-Cedar ה"ירוק" של סוני-אריקסון הושק בישראל; טלפון דור 3.5 בסיסי אך עוצמתי יאיר מור17.11.2010, 15:38
פרטים ראשונים: האם X7 ו-X7 Mini יהיו שני מכשירי ה-Windows Phone הראשונים של Sony-Ericsson? יאיר מור14.11.2010, 22:30