סקירה מלאה של Sony Ericsson Xperia Play, הלוא הוא ה-PlayStation Phone! אורי אליאבייב27.01.2011, 08:53
וידאו: ה-PlayStation Phone, או Sony Ericsson Z1, נצפה ביוון עם אנדרואיד 2.3 יאיר מור01.12.2010, 17:15
מנכ"ל סוני-אריקסון פותח פה: "יש הרבה עשן על התוכניות שלנו, ואני אומר שיש אש" יאיר מור22.11.2010, 10:56
גילויים נוספים בתמונות ה-PlayStation Phone: האם שמה של פלטפורמת המשחקים לאנדרואיד הוא Z-System? יאיר מור28.10.2010, 13:15
תמונות ראשונות: ה-PlayStation Phone של סוני-אריקסון נחשף; עדיין לא ידוע מתי יגיע לשוק יאיר מור27.10.2010, 09:58