נוקיה מבטלת את גרסאות הסימביאן; Qt תהפוך לסביבת הממשק והפיתוח גם ב-Symbian וגם ב-MeeGo יאיר מור21.10.2010, 15:12
וידאו: WeTab הגיע ל-IFA 2010 כאשר הוא מצוייד במערכת ההפעלה MeeGo; ייצא בסוף החודש יאיר מור06.09.2010, 21:48
תמונות חדשות של MeeGo Handset מראות ממשק דינאמי בעל יכולת התאמה ברמה של מחשב יאיר מור06.09.2010, 16:38
פה קבור ה-LG – החברה הודתה כי אין בכוונתה להוציא את ה-GW990 מבוסס ה-Moorestown יאיר מור29.04.2010, 22:49