פה קבור ה-LG – החברה הודתה כי אין בכוונתה להוציא את ה-GW990 מבוסס ה-Moorestown

לפעמים יוצא לנו להיתקל בדברים שהם פשוט טובים מכדי להיות אמיתיים. בדרך כלל מדובר במכשירים או שירותים שאף אחד לא מוכן או לא יכול ליצור. אבל פעם בכמה שנים קורה גם מקרה כזה: LG הודיעה היום כי ה-GW990, הסמארטפון מבוסס ה-Moorestown שהציגה ב-CES לפני כמעט ארבעה חודשים והצליח להרשים אותנו עמוקות, לא יצא לשוק במחצית השניה של 2010 כפי שהובטח אז. למעשה, אמרו מקורות בחברה לאתר PhoneArena כי המכשיר לא ייצא לעולם, מאחר והוא היה רק קונספט למטרות הדגמה של יכולות מעבדי ה-Moorestown של אינטל. משמעות הדבר היא שהמכשיר בעל המסך הענק (4.8 אינצ’ ברזולוציית 1024×480) לא יביא את מערכת ההפעלה Moblin או MeeGo עם ממשק Sense UI 3D לתוך התחרות הקיימת בענף הסלולאר, וישאיר אותנו עם מכשירים המבוססים על מעבדים חלשים יותר (לכאורה) עם מערכות הפעלה בסיסיות יותר (שוב – לכאורה). לפחות עד 2011.

(צילום: PhoneArena)

השוואת מפרטים