נוקיה (שוב) מציגה ירידה בכמות המכשירים שמכרה ברבעון - אך עדיין משדרת אופטימיות דן גל20.10.2012, 09:59
מנכ"ל יורוקום Nokia: "מכשירי הלומיה של נוקיה ממחצית השנייה של השנה בישראל" אוהד צדוק01.03.2012, 13:43