מוטורולה Xoom מהרבעון השני באירופה; המחיר בארה"ב נחשף – $799 עם 3G ו-$600 ל-WiFi בלבד אורי אליאבייב17.02.2011, 12:35
ה-LG G-Slate לא יגיע עם מסך 3D ללא משקפיים אבל יוכל לצלם; הוכחה ראשונה לזוג המצלמות אוהד צדוק23.01.2011, 15:02
מוטורולה מתכוננת להצגת הטאבלט שלה: רושמת את השם Xoom, מעלה טיימר לאירוע ההכרזה יאיר מור23.12.2010, 15:05
טאבלט ה-MotoPad של מוטורולה יהיה הראשון להגיע עם אנדרואיד 3.0; השקה צפויה בפברואר/מרץ 2011 עם Tegra 2 אוהד צדוק17.11.2010, 18:57