
מעט יותר משבועיים לפני אירוע הכרת הטאבלט של מוטורולה לפני פתיחת CES 2010, גילה השבוע אתר PocketNow כי בחודשיים האחרונים החלה החברה לשלוח בקשות רישום לשם Xoom (מבוטא “זום”) בכל רחבי העולם. בין המדינות בהן הוגשו בקשות ניתן למנות את ארה”ב, קנדה, האיחוד האירופי ואוסטרליה, בהן מגישה החברה בכל שנה בקשות למספר שמות מותג, אך גם טאיוואן וניו-זילנד, בהן זו הבקשה היחידה השנה (באנגלית).
האתר מציין כי העובדה שמוטורולה לא נוהגת לבצע רישום שמות המוני כמו חברות אחרות, כמו גם שיוכו של המותג לקטגוריית “מחשבים ניידים וציוד נלווה”, מחזקת את הסבירות שמדובר בשמו של טאבלט האנדרואיד של החברה. אנחנו בכלל לא מבינים מה הצורך בחיזוק הסבירות – הרי כבר עם פרסום סרטון הקידום לפני יומיים הנחנו ששמו של הטאבלט, ששם הקוד הקדום שלו היה StingRay, צפוי להיות משהוא שקשור לדבורים.
בינתיים, באתר מוטורולה עלה שעון טיימר הסופר לאחור לקראת אירוע חשיפת הטאבלט (בתמונה). אנחנו סופרים את הדקות.