וידאו: מוטורולה מתגרה בנו עם פרומו לחשיפת הטאבלט שלה; קוראת לאייפד “אייפון ענק”

אין הרבה מה להגיד על הסרטון הזה – הוא פשוט עושה זאת בעצמו. שבועיים וחצי לפני פתיחת תערוכת CES 2011, הוציאה אתמול מוטורולה סרטון פרסומת מרשים והומוריסטי לקראת חשיפתו הרשמית של הטאבלט שלה, שצפוי להיות הטאבלט הראשון המבוסס על מערכת ההפעלה Andorid 3.0 Honeycomb. המכשיר, שכבר נחשף מעט ע”י ראש חטיבת האנדרואיד בגוגל אנדי רובין, צפוי להיקרא StingRay או שם אחר שקשור למערכת ההפעלה. כמו כן, זו הפעם הראשונה שהחברה מפרסמת חומר כלשהוא המלווה בלוגו החדש והאדום שלה, שנחשף יחד עם שינוי שם החברה החל מינואר ל-Motorola Mobility.

השוואת מפרטים