
הלילה, בוועידת Dive Into mobile שאורגנה ביזמת בלוג הטכנולוגיה All Things Digital שבבעלות ה-Wall Street Journal, הפתיע ראש חטיבת האנדרואיד בגוגל אנדי רובין כאשר שלף מתיקו לא את ה-Nexus S שהוכרז שעות ספורות קודם לכן, אלא את הטאבלט האגדי של מוטורולה, Stingray.
הטאבלט, ששמו הוא בגדר שמועה, אינו סוד. מוטורולה כבר טרחה להגיד מספר פעמים שהיא עובדת על טאבלט מבוסס Tegra 2, ומה שמעכב את יציאתו הוא העיכוב בפיתוח מערכת ההפעלה Android 3.0 (הידועה גם בשם Honeycomb) המותאמת לטאבלטים. עתה אנו יודעים כיצד הוא נראה: דק, יפהפה, ללא כפתורי חומרה כלל ובאופן כללי מעורר תשוקה. לפי רובין, הוא צפוי לצאת בארה”ב בתחילת השנה הבאה – נשמע רחוק, אבל זה יכול להיות עוד חודש.
הדגמת הוידאו: