עכשיו זה רשמי: Jelly Bean 4.1 ל-Galaxy S III תגיע באוקטובר, ל-Galaxy S II בנובמבר אביה קעה14.09.2012, 18:41
המנהלים בישראל לא מוותרים על הבלאקברי אבל האייפון 4 מוביל; לא נחים גם בחופשות אוהד צדוק31.01.2012, 17:19
שמועה: סמסונג תביא ל-Galaxy S אלמנטים מהקסטה ולא תבצע שדרוג מלא לגרסה החדשה שלומי טורג'מן28.12.2011, 20:19
אכזבה: סמסונג לא מתכוונת לשדרג את Galaxy S ו-Galaxy Tab 7.0 לגרסת אנדרואיד ICS ינון בן שושן24.12.2011, 16:33
תפנית במאבק: בית המשפט בארה"ב דחה את בקשתה של אפל למנוע מכירת מכשירי סמסונג שלומי טורג'מן03.12.2011, 13:07
פרטים חדשים: Samsung Galaxy S III נחשף במצגת - מעבד כפול ליבה 1.8Ghz ומצלמת 12 מגה-פיקסל אוהד צדוק10.10.2011, 19:41