מוטורולה מתכוננת להצגת הטאבלט שלה: רושמת את השם Xoom, מעלה טיימר לאירוע ההכרזה יאיר מור23.12.2010, 15:05
וידאו: מוטורולה מתגרה בנו עם פרומו לחשיפת הטאבלט שלה; קוראת לאייפד "אייפון ענק" יאיר מור21.12.2010, 15:32
MSI מתכוונת להציג ב-CES שני טאבלטים: אחד חלונאי ואחד אנדרואידי; הגרסא תלויה בגוגל יאיר מור13.12.2010, 22:24
שמועות: סמסונג תשיק בתחילת 2011 טאבלט בשם Gloria, עם Windows 7 ומקלדת פיזית יאיר מור08.12.2010, 14:13
מקורות בתעשיית השבבים: טושיבה תציג בתחילת 2011 שלושה טאבלטים על 3 מערכות הפעלה יאיר מור07.12.2010, 18:36