הנשיא טראמפ רוצה לעזור ל-ZTE הסינית ומחלץ על הדרך את קוואלקום האמריקאית רונן מנדזיצקי14.05.2018, 17:47
שיאומי תופסת את המקום הרביעי בנתח שוק הסמארטפונים ברבעון הראשון של 2018 רונן מנדזיצקי03.05.2018, 16:30
LG מדווחת על הרבעון הכי רווחי של החברה מאז 2009; הפסד נוסף בחטיבת המובייל אופק ביטון29.04.2018, 18:00
לא מוכרת מספיק? וואווי מודיעה על אי עמידה ביעדי רכש מינימליים בישראל ב-2017 רונן מנדזיצקי12.02.2018, 11:05