יצרנית הטלפונים הסינית ZTE הביאה איתה לתערוכת המובייל העולמית בברצלונה פאבלט נוסף – ה-Grand Memo. החדש של ZTE מסתכל על רוב המתחרים הפופולריים בשוק כיום (אייפון, גלקסי S3, נקסוס 4 ואחרים) בגובה העיניים ומתגאה במסך בגודל 5.7 אינץ’ בתצוגת HD וברזולוציה של 1280×720. על אף גודלו העצום של המסך, הפאבלט החדש מציג מבנה דקיק ועוביו מסתכם ב-8.5 מ”מ בלבד, בכך ממשיכה ZTE את הלך הרוח של ה-Grand S בעל מסך 5 אינץ’ ועובי 6.9 מ”מ בלבד, עליו הכריזה החברה במהלך תערוכת CES 2013 בלאס וגאס.
המעבד שנבחר על ידי ZTE להריץ את ה-Grand Memo הינו ה-Snapdragon 800 של קוואלקום גם הוא הוצג בתערוכת CES בלאס וגאס בחודש ינואר האחרון והחברה הסינית היא הראשונה להשתמש בו. המעבד בעל ארבע-ליבות ירוץ במהירות שעון של 1.5GHz. שילובו של המעבד החדש יאפשר למכשיר בעל המסך הגדול לחסוך בזמן סוללה יקר בהשוואה לדגם ה-Snapdragon S4 ששולב ב-Grand S.
ה-ZTE Grand Memo יגיע עם זיכרון פנימי בנפח 2GB RAM ונפח אחסון של 16GB, סוללה בקיבולת 3200mAh ויריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסה JellyBean 4.1.2. המצלמה הראשית (האחורית) תצלם תמונות ב-13 מגה-פיקסל ותאפשר תצלום וידאו ב-1080P ואליה מצטרפת גם מצלמה קדמית פשוטה של 1 מגה-פיקסל.
פאבלט ה-ZTE Grand Memo יושק תחילה עבור שוקי אסיה ובהמשך יגיע גם לשוקי אירופה, אם כי תאריך מדוייק לא נמסר מטעם החברה.