כעת משהסתיימה “הכתר” של נטפליקס, ב-HBO מקווים לתפוס את הקהל שלה עם הסדרה החדשה “המשטר” (The Regime), בכיכובה של קייט וינסלט, שחוזרת לרשת אחרי סדרת הלהיט האחרונה שלה “הסודות של איסטאון” (Mare of Eastown).
הסדרה צפויה לעקוב אחר שנה אחת בכותלי הארמון של משטר אירופאי מודרני. וינסלט מגלמת את הקנסלרית הבדיונית אשר משטרה הסמכותני מתחיל להתפורר תחתיה. בטריילר, הקנסלרית מחליטה כי אחרי תקופת שגשוג תחת שלטונה, הגיע הזמן שארצה תראה לעולם ולאמריקה בפרט, מה היא שווה.
כשלא נותר לה על מי לסמוך, הקנסלרית שוכרת איש צבא חדש שישמש כיד ימינה. היא בוחרת באדם אלמוני, היחיד שבו היא יכולה לבטוח, מאחר ואין לו נאמנויות אחרות מלבדה. יחד איתו, אנו נכנסים לארמון ונחשפים למאחורי הקלעים של המשטר – ממלחמות האגו המסוכנות ועד העמדות הפנים של הקנסלרית באירועים ייצוגיים.
הסדרה נקראה במקור “הארמון”, וכעת מהטריילר נראה ששינוי השם נעשה כדי לנסות דווקא להתרחק מההשוואות ל”הכתר”. הטון של הסדרה החדשה הרבה יותר קומי, ומזכיר יותר את “ויפ” ו“קתרינה” (The Great) מאשר את הדרמה של נטפליקס.

הפן הקומי מגיע גם מיוצרי הסדרה, תסריטאי “יורשים” (Succession) וויל טרייסי ופרנק ריץ’. את הסדרה יביים סטיבן פרירס, אף הוא לא זר לנושא.
פרירס ביים את “המלכה” (The Queen) בו גילמה הלן מירן את אליזבת’ השניה בתקופה שאחרי מותה של הנסיכה דיאנה, והן את הסדרה “שערוריה אנגלית למדי” (A Very English Scandal).
אל וינסלט מצטרפים בצוות השחקנים יו גרנט (“וונקה”), מרתה פלימפטון (“לגדל את הופ”), אנדריאה ריסבורו (“אמסטרדם”) ומטיאס שונארטס (“המכבסה”).
“המשטר” תמנה ששה פרקים שיגיעו ל-HBO החל מה-3 במרץ, 2024.