רק לפני כשבוע ראינו כי סמסונג מעוניינת לייצר חיישן צילום ברזולוציית 600 מגה פיקסל, אך בעתיד הקרוב יותר החברה מכוונת לחיישן ברזולוציית 250 מגה פיקסל אשר יגיע לסמארטפונים שלנו. את המידע החדש מביא אלינו אתר טכנולוגיה אשר מקורו בסין, ועל פי דבריו לאחר שעברנו את רזולוציית ה-108 מגה פיקסלים, הכמות תמשיך לעלות וכך גם גודל החיישן.
מכשיר ה-Galaxy S20 Ultra משתמש כבר ברגעים אלו בחיישן מאסיבי למדי בגודל של 1/1.33 אינץ’, כאשר הסמארטפון בעל חיישן הצילום הגדול ביותר ברגעים אלו הוא זה שנמצא במכשיר ה-Huawei P40 Pro, אשר מציע חיישן בגודל 1/1.28 אינץ’. לעומתם, חיישן ה-250 מגה פיקסל עליו סמסונג עובדת יגיע בגודל של אינץ’ (!), מה שיגרום לעובי המכשיר או לעובי בליטת המצלמה לגדול אף יותר.
במידה וסמסונג מעוניינת לעשות זאת, החברה תצטרך להתמודד עם טווח הפוקוס הצר של חיישנים גדולים, כך שהמשתמש הממוצע לא יוכל להבחין בטווח הפוקוס שאינו גדול במיוחד בעת צילום עצמים קרובים. מעבר לכך, הדיווח מספר לנו כי החברה עובדת גם על חיישן 150 מגה פיקסל, וזה יגיע אלינו כבר בחצי השני של השנה הנוכחית.
הדיווח אינו מספר מה יהיה גודלו של החיישן ברזולוציית 150 מגה פיקסל, אך נוכל לשער כי זה יהיה גדול אף יותר מחיישן ה-108 מגה פיקסל הנוכחי של החברה. מנגד, הדיווח כן מוסיף כי סמסונג לא תשתמש בחיישן ה-150 מגה פיקסל המדובר בדגמי ה-Galaxy Note 20 וה-Galaxy Fold 2, כשהמכשירים הללו ימשיכו להשתמש בחיישן ה-108 מגה פיקסל של החברה. אומנם, המכשירים שכן יביאו אלינו את חיישן ה-150 מגה פיקסל יגיעו משיאומי, Oppo, Vivo וחברות נוספות.