ענקית הטכנולוגיה ויצרנית הסמארטפונים הדרום קוריאנית, LG, מקפידה להכריז על סדרות מוצריה לשוק הגבוה במספר מועדים קבועים במהלך השנה. ברבעון הראשון של השנה נוהגת החברה להציג את מכשיר הדגל בסדרת LG G, ואילו קצת יותר מחצי שנה לאחר מכן נהגה החברה להציג בשנים האחרונות מכשיר דגל נוסף מסדרת הפרימיום LG V. עם זאת, נראה כי אסטרטגיה זו לא בהכרח היטיבה עם החברה, ובכוונתה להפסיק עם אופי ההתנהלות המוכר בשוק המובייל, כך עולה מתוך דבריו של סגן יו”ר LG Electronics, צ’ו סונג-ג’ין (Cho Sung-Jin).
במסגרת דברים שמסר סגן יו”ר החברה במהלך תערוכת CES 2018, ציין זה כי בחברה לא מתכוונים להמשיך בהשקת דורות הסמאטרפונים הבאים שלה בהתאם לציר הזמן המקובל והסטנדרטי עימו עבדה עד עתה, כאשר הצגת הסמארטפונים החדשים תתבצע “כאשר זה ידרש“, לדבריו.
מתוך דברי צ’ו סונג-ג’ין (Cho Sung-Jin), סגן יו”ר LG אלקטרוניקס:
אנו נחשוף סמארטפונים חדשים כאשר יהיה צורך בכך. אך אנו לא נשיק אותם רק כי המתחרים שלנו מבצעים זאת.
עוד ציין סונג-ג’ין, כי LG לא תשיק סמארטפונים חדשים רק כי יצרניות אחרות מבצעות זאת. בדברים אלו ניתן לראות כרמז לכך שעצם זה שסמסונג מתכננת להכריז על Galaxy S9 במסגרת תערוכת MWC, לא אומר ש-LG תכריז על דגמי G7 במועד דומה. נוסף על כך, מסר הבכיר כי החברה מעוניינת להאריך את מחזורי החיים של הסמארטפונים שלה.
דבריו של בכיר החברה מגיעים בהמשך לדיווחים קודמים בנושא, שהעידו כי LG אינה מתכוונת להכריז על ה-LG G7 ו-G7 Plus (אם כך יקראו) במהלך תערוכת MWC 2018. בשלב זה ועל פי אותו הדיווח, נראה כי מועד ההכרזה של השניים יהיה מעט לאחר מכן, לקראת סוף חודש מרץ, ואילו ההשקה תתרחש חודש לאחר מכן.