במהלך פסגת Snapdragon של קוואלקום (Qualcomm) בה הוכרזו בין השאר ה-Snapdragon 845 והמחשבים הניידים מבוססי Snapdragon 835, עלה לבמה אורח לא צפוי בדמותו של קווין לנסינג (Kevin Lensing), סמנכ”ל ב-AMD, שחשף שיתוף פעולה בין שתי החברות ושימוש במודמים של קוואלקום בניידים מבוססי Ryzen של AMD.
נכון להרגע שיתוף הפעולה בין החברות מדבר על שימוש במודמים מסוג Snapdragon X16 LTE התומכים בקצב הורדה של עד 1Gbps, מה שיאפשר לניידים להיות מחוברים לאינטרנט מהיר גם ללא הצורך בחיבור קווי או WiFi זמין בדומה למה שנעשה במחשבי ה-Snapdragon 835.

בעוד שכרגע מדובר על שילוב של מודם LTE סלולרי מבית קוואלקום במחשבים ניידים מבוססי שבבי Ryzen 5 ו-Ryzen 7 הניידים של AMD, שיתוף פעולה זה יכול להיות נרחב הרבה יותר מאשר רק לשימוש במודמי LTE ויוכל לגרום להתפתחות מעניינת ולשינוי במאזן הכוחות מול אינטל לטובת AMD.