ענקיות הטכנולוגיה ויצרניות הסמארטפונים הדרום קוריאניות, סמסונג ו-LG, יקדימו את השקת דור מכשירי הדגל הבאים בייצורן, סדרות Samsung Glaaxy S9 ו-LG G7, ויכריזו על השתיים במסגרת אירוע הכרזה שיתרחש כבר בחודש ינואר 2018, אז מתקיימת תערוכת CES בלאס וגאס. כך מעיד המגזין הקוריאני Business Korea בדיווח שהתפרסם מוקדם יותר השבוע.
על פי מקורות המגזין, צמד יצרניות הסמארטפונים הקוריאניות עשויות להתחיל במכירת מכשירי הדגל הבאים שלהן כבר בחודש ינואר הקרוב. הסיבה שמובילה את סמסונג ו-LG להקדים את לו”ז ההשקות שלהן עבור סדרות הדגל Galaxy S9 ו-LG G7, לטענת אותם מקורות, היא התחרות הגוברת בשוק המובייל אל מול אפל ויצרניות הסמארטפונים הסיניות.

לשם השוואה, סדרת הדגל הקודמת של LG, ה-G6, הוכרזה מוקדם יותר השנה במסגרת הארועים המקדימים לתערוכת MWC 2017, כך שמבחינתה מדובר בהקדמת השקת הדור הבא בפער של בין חודש לחודש וחצי. עבור סמסונג, מנגד, מדובר בפער משמעותי עוד יותר, שכן סדרת הדגל Galaxy S8 הוכרזה בסוף חודש מרץ האחרון והושקה כחודש לאחר מכן.
בהתאם לכך, אם ישנה אמת בדיווח, לוח הזמנים של החברה יוקדם בקרוב לשלושה חודשים. ראוי לציין כי עדות נוספת להקדמת ההכרזה על גלקסי S9 מתקבלת מהודעה רשמית אותה שיחררה סמסונג אתמול (ד’, 29.11) ובה היא ציינה כי החל ייצורו המסחרי של שבב ה-Exynos 9810 שיגיע עם מכשירי הסדרה בחלק מן השווקים.
LG לא נשארת מאחור
עוד נמסר בדיווח כי ה-LG G7 יגיע למשתמשיו עם אותה פלטפורמת עיבוד שיציע ה-Galaxy S9, היא כמובן ה-Snapdragon 845, זאת בניגוד לשנה שעברה, אז בחרה LG לשלב ב-G6 מערכת שבבים מעט מיושנת מזו של סדרת Galaxy S8 מבית סמסונג, ה-Snapdragon 821 בהשוואה ל-Snapdragon 835. צעד זה, כך ניתן להעריך, השפיע על מכירות המכשיר ועל אופן הצגתו אל מול הצרכנים.

נוסף על כך, יציע ה-G7 פאנל תצוגה מסוג OLED בדומה ל-LG V30, כאשר ייתכן כי הצג החדש בסדרה יגיע בגודל זהה לקודמו – 5.7 אינץ’, ברזולוציית Quad HD Plus וביחס 18:9. כמו כן, מציינים ב-Business Korea כי LG מתכוונת להשקיע מאמצי שיווק רבים בהגדלת מכירות דור מכשירי הדגל הבא בייצורה, כאשר הקדמת השקת המכשיר מהווה לחלק בלתי נפרד ממאמצי הגברת המכירות ומתוך רצונה של החברה לשמור על עצמה רלוונטית בשוק אל מול סמסונג, אפל והיצרניות הסיניות השונות.