מנכ”ל שיאומי מאשר קיומו של סמארטפון בעל מסך קמור; יקבל את השם Xiaomi Mi Edge

מזה מספר חודשים מעידים דיווחים שונים ברחבי הרשת כי יצרניות סיניות רבות, ביניהן שיאומי, מתכננות להשיק בשלב מסויים סמארטפון בעל מסך קמור. כעת, מגיע האישור הראשון לכך מאחת מהיצרניות הסיניות הגדולות ביותר, Xiaomi, כאשר מנכ”ל החברה, ליי ג’ון, מאשר כי זו עובדת בימים אלו על פיתוחו של סמארטפון קמור. כך נמסר בדיווח חדש של אתר הטכנולוגיה Mobi Picker.

מלבד אישורו של מנכ”ל החברה, דואג האתר לספק לנו פרטים נוספים אודות מפרטו הטכני של המכשיר, שככל הנראה יקבל את שם המותג המסחרי Xiaomi Mi Edge. על פי זה, יגיע הסמארטפון עם צג קמור מסוג OLED בגודל 5.7 אינץ’ ומבית ייצורה של LG, אם כי רזולוציית המסך אינה ידועה.

עד כאן עומדים הפרטים בקנה אחד מול הדיווח האחרון בנושא, אך מקורות האתר בסין מוסיפים כי המכשיר יגיע עם מערכת על שבב מסוג Snapdragon 823 שתשלב 4 ליבות Kryo משופרות יחד עם המאיץ הגרפי Adreno 530 וכן זיכרון RAM בנפח 6GB. דברים אלו, כאמור, מגיעים בניגוד לדיווח קודם שמסר כי במכשיר נראה את מערכת השבבים Snapdragon 820 ו-4GB RAM בלבד.

Samsung Galaxy S7 edge (צילום: גאדג'טי)
Samsung Galaxy S7 edge (צילום: גאדג’טי)

נוסף על דברים אלו, מוסר האתר כי ה-Mi Edge יציע למשתמשיו מבנה מתכת מלא וכן מערך צילום כפול הכולל שני חיישני צילום ברזולוציית 12 או 13 מגה פיקסל. עבור הכרזתו של המכשיר ייתכן מאוד כי נאלץ להמתין בסבלנות רבה עד לחודשי האביב של השנה הבאה, אז נמסר כי שיאומי תקח לעצמה את הבמה ותחשוף אותו. הסיבה לכך, אגב, עשויה להיות קשיים בייצורם ההמוני של צגי OLED גמישים מבית LG.

מועד ההכרזה המשוער שנמסר בדיווח זה עומד מנגד לדיווח הקודם, שציין כי המכשיר יוכרז כבר בחודש ספטמבר של השנה הנוכחית. בהתאם לכך, טרם ניתן להכריע בוודאות מתי תחשוף שיאומי את הסמארטפון הקמור הראשון איי פעם מבית ייצורה, אך אנו יכולים להיות רגועים ולדעת כי בחברה בהחלט שוקדים על פיתוחו.

השוואת מפרטים