דיווח נוסף מעיד: Huawei ו-Xiaomi יחשפו סמארטפון בעל מסך קמור בחודש ספטמבר

Samsung Galaxy S7 edge (צילום: גאדג'טי) Samsung Galaxy S7 edge (צילום: גאדג’טי)

ענקית הטכנולוגיה והמובייל הסיניות Xiaomi ו-Huawei, יחשפו כל אחת סמארטפון בעל מסך קמור כבר במהלך חודש ספטמבר הקרוב, בעוד כארבעה חודשים בלבד, כך מעיד דיווח חדש שעולה לרשת במהלך היממה האחרונה.

על פי פרטי הדיווח, הסמארטפון בעל המסך הקמור מבית וואווי יקבל את השם המסחרי Huawei Mate Edge, כאשר את פאנל התצוגה תספק לא אחרת מאשר ענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית סמסונג. נכון לרגעים אלו לא ברור האם תצורת המסך תהא זהה לזו של סדרת ה-S7 Edge ו-S6 Edge.

הצצה לאחור

עוד נמסר כי ה-Mate Edge יגיע עם מערכת השבבים Kirin 950, זיכרון RAM בנפח 4GB ותג מחיר של כ-2,350 שקלים (4,000 יואן סיני).

מנגד, הסמארטפון הקמור של שיאומי עשוי לקבל את השם Xiaomi Mi Edge ואת מסכו תספק דווקא LG, כאשר גם במקרה זה לא ברור מה תהא תצורת המסך. מפרטו הטכני של המכשיר, כפי שנמסר בדיווח, ישלב את מערכת השבבים Snapdragon 820, מצלמת 16 מגה פיקסל ו-4GB RAM, בעוד מחירו יעמוד על כ-1,760 שקלים (3,000 יואן סיני) בלבד.

מלבד צמד היצרניות הללו, גם OPPO צפויה לקחת חלק במגמה המתעצמת ועשויה להכריז בקרוב על ה-OPPO Find 9, עם מסך 4K קמור, מפרט מן השורה הראשונה ותג מחיר של כ-2,350 שקלים (4,000 יואן סיני).

השוואת מפרטים