אלדאר מוטאזין מכריז: Nokia X7 בידי; “לא אוהב את המכשיר הזה”

כשבועיים עברו מאז ראינו לראשונה את Nokia X7, מכשיר המולטימדיה הבלתי-מוכרז מפינלנד, עושה שמות באתר DailyMotion בסרטון גרוע במיוחד, והלילה הכריז גורו הסלולר אלדאר מורטאזין כי המכשיר הגיע לידיו.

“אני לא אוהב את המכשיר הזה”, היה המשפט הראשון שכתב מורטאזין מתחת לתמונה גדולה של מכשיר מאותו דגם שצולם ע”י איש קשר בארה”ב. אחריו הוסיף מורטאזין כמה מילות זלזול שעקב התרגום לאנגלית כנראה איבדו מארסיותן (אבל לפי התגובות של דוברי הרוסית – כנראה שזה חמור). תמונות חדשות יעלו בהמשך (אם כי לא ברור אם הן יועלו לבלוג האישי או לאתר Mobile Review), ובסופו של דבר יפרסם האדם שנוקיה מפחדת ממנו סקירה מלאה. אנחנו (לא) מחכים.

עדכון ערב:
לכל המגיבים שהתעניינו, התרגום התקין מרוסית של הביקורת הראשונית של אלדר הוא:

“מכשיר משחקים עם מסך כזה הוא חלום בלהות עתיק. על המוסיקה עדיף שלא אדבר, הכל כרגיל. המצלמה היא בדיוק אותו זבל שנמצא היום בכל מכשיר כמו ה-C7.”

ושוב – תודה ליעקב על התרגום.

(ותודה ליעקב על הטיפ)

השוואת מפרטים