וידאו: Nokia X7-00 נחשף לראשונה עם ארבעה רמקולים!

סרטון וידאו ראשון של מכשיר ה-Nokia X7-00, אשר כלל לא הוכרז עדיין (ולכן לא ברור אם זהו הדגם המדוייק), צץ לפני זמן קצר בפורום צ’כי לצד מספר פרטים טכניים. ה-X7-00 נראה בוידאו מריץ את מערכת ההפעלה Symbian^3 ואת המשחק Need For Speed באופן די מרשים, כאשר ניתן לשים לב כי מערכת ההפעלה כוללת ארבעה מסכי בית, ולא שלושה כפי שיש בגרסה הנוכחית שלה.

עוד נמסר כי ה-Nokia X7-00 מגיע עם מסך 4 אינץ’ ברזולוצייה של 360X640, מצלמת 8 מגה-פיקסל עם פלאש LED כפול, זיכרון מובנה של 450MB, זיכרון RAM בנפח 245MB וחיבורי MicroUSB ו-3.5 מ”מ. מפרט טכני לא יוצא דופן, אך כולל פרט מעניין בדמותם של ארבעה רמקולים – אחד בכל פינה במכשיר, דבר הרומז על אופיו שכנראה יתמקד בעיקר במולטימדיה. פרטים נוספים אודות המכשיר לא ידועים, בינתיים אתם מוזמנים להיכנס לכתבה המלאה ולצפות בוידאו.

[dailymotion]http://www.dailymotion.com/video/xft1ab_nokia-x7-00-with-symbian-3_tech[/dailymotion]

השוואת מפרטים