בשנה השלישית ברציפות: דיסני+ מעלה מחירים בארה”ב

אפליקציית דיסני+ בטלוויזיה צילום: רונן מנדזיצקי

בתזמון מאוד לא אידיאלי, דיסני מכריזה על העלאת מחירים נוספת עבור שירותי דיסני+ והולו, קצת יותר משנה אחרי עליית המחירים הקודמת.

גם הפעם מדובר בינתיים בעלייה בארה”ב בלבד, כאשר העלייה הקודמת בישראל נחתה במרץ של השנה שעברה.

התזמון הבעייתי של דיסני קשור למחאות הגדולות שנערכו נגד החברה, בעקבות השעייתו של מנחה הלייט נייט ג’ימי קימל, לאחר שסיפר בדיחה שמבקרת את הנשיא טראמפ בהקשר למותו של הפעיל החברתי צ’ארלי קירק. ההשעייה התקבלה בפאניקה בארה”ב, שם ראו בה סימן לצנזורה ממשלתית שמסכנת את חופש הביטוי.

בעקבות השעייתו של קימל, מנויים רבים ביטלו במחאה את המנוי שלהם לדיסני+, ומניית החברה צנחה ב-2.39 אחוזים, מה שהוביל לאיבוד של כ-4 מיליארד דולר בשבוע אחד.

זו אינה בהכרח הסיבה לעליית המחירים שכנראה תוכננה מראש, אך אין ספק כי מדובר בתזמון רעוע. בדיסני כבר הודיעו כי ההשעייה הוסרה וג’ימי קימל כבר חזר לשדר.

מחירי המנוי החדשים של דיסני+ והולו

עליית מחירי המנוי צפויה להגיע באוקטובר 2025, אז יעודכנו כל סוגי המנוי הקיימים לפלטפורמה:

  • המנוי הבסיסי עם פרסומות יעלה ב-2 דולר ויעמוד על 11.99 דולר לחודש.
  • מנוי הפרימיום יעלה ב-3 דולר, למחיר של 18.99 דולר לחודש. מנוי הפרימיום השנתי יעלה ב-30 דולר, למחיר של 189.99 דולר.
  • מנוי הולו עם פרסומות יעלה ב-2 דולר למחיר של 11.99 לחודש, או 119.99 לשנה (עלייה של 20 דולר מהמנוי השנתי הקודם).
  • המנוי המשולב של דיסני+ והולו עם פרסומות יעלה ב-3 דולר ל-24.99 לחודש.

מלבד אלו, יעלו גם מחירי המנויים של רשת הספורט ESPN והמנויים המשולבים של דיסני עם פלטפורמות של חברות מתחרות כמו HBO Max ויוטיוב לייב.

מסורת שנתית

עליית המחירים של דיסני והולו כבר הפכה למסורת שנתית שלקוחותיה למדו לצפות לה. החברה העלתה את מחיריה בכל חודש אוקטובר בשנתיים האחרונות, וכך יעשו גם השנה בפעם השלישית.

לפני כחודש השלימה דיסני את מיזוגה עם חברת קומקאסט, שהעניקה לה את הבעלות המעלה על הולו, מה שככל הנראה גם הוביל לעליית המחירים של שתי הפלטפורמות.

עליית המחירים בארה”ב תחל ב-21 באוקטובר, 2025 – וכעת עולה השאלה אם, או יותר נכון – מתי תעלה דיסני את המחירים לשירותי הסטרימינג שלה במדינות נוספות, ובישראל.

השוואת מפרטים