החל מהיום: דיסני+ מעלה את מחיר המנוי בישראל

דיסני+, אפליקציה ב-Apple TV דיסני+ (צילום: רונן מנדזיצקי)

עליית המחירים של פלטפורמת הסטרימינג דיסני+ מגיעה גם לישראל, פחות משנתיים אחרי השקת הגרסה המקומית של השירות במחיר הנוכחי, ביוני 2022.

מדובר בעלייה של חמישה שקלים, שתהפוך את מחיר המנוי החודשי מ-39.9 שקלים ל-44.9 שקלים. העלייה מגיעה גם למי שבחר אופציית תשלום שנתית. המחיר שעומד כיום על 399 שקלים לשנה יעלה ל-449 שקלים לשנה.

הטבת התשלום השנתי עדיין נותרת בתוקף, ומחיר לשנה של מינוי בתשלום שנתי שווה ערך למחיר של 10 חודשים בתשלום חודשי.

העלייה מגיעה ללא הרבה אזהרה מראש, ובעצם נכנסת לתוקף כבר מהיום (רביעי, ה-20 במרץ). מי שיירשם לדיסני+ כעת יאלץ להיפרד מהסכום הגבוה יותר, בעוד המשתמשים הקיימים שנרשמו לפני התאריך של היום יחויבו במחיר החדש רק החל מהחודש הבא, ב-24 באפריל.

העלייה מגיעה לישראל מספר חודשים אחרי שנחתה בארה”ב, כחלק מהניסיון של דיסני למנף את אופציית המינוי מבוססת הפרסומות. באוקטובר האחרון מנוי דיסני+ באמריקה קפץ בשלושה דולרים, למחיר של 13.99 לחודש. המחיר למנוי מבוסס הפרסומות, שטרם זמין בישראל, נשאר כפי שהיה, ועומד על 7.99 דולר לחודש.

לוגו דיסני פלוס

ומה לגבי מנויי yes ומנויי צד שלישי?

משתמשים רבים הצטרפו לפלטפורמת דיסני+ דרך צד שלישי, ומדיסני נמסר כי מי שרכש את המנוי דרך האפליקציות של אפל או גוגל בהטבה, עליו לפנות לצד השלישי ממנו רכש כדי לקבל מידע נוסף.

מחברת yes נמסר כי עליית המחירים תגיע למי שהצטרף לדיסני+ דרכה החל מה-1 במאי, אז יעודכנו דמי המנוי החודשיים ל- 44.90 שקלים. הנחת ההצטרפות תינתן מדמי המנוי החודשיים של yes.

חלק מתכני דיסני+ יהיו זמינים באיכות Full HD וחלקם באיכות Ultra HD‏ (4K). איכות השידור תלויה, בין היתר, בשירות האינטרנט וביכולות של המכשיר התומך.

השוואת מפרטים