פעם נוספת אנו עומדים מול סיבוב של העלאת מכירים לפלטפורמות הסטרימינג, וכעת זהו שוב תורה של דיסני – בינתיים באמריקה. החברה הודיעה כי החל מאוקטובר תזניק את מחירי המנוי לדיסני+ והולו, בגרסאות הפרימיום ללא פרסומות.
מה-12 באוקטובר, מנוי הפרימיום של דיסני בארה”ב יקפוץ ב-27 אחוזים, למחיר של 13.99 דולר לחודש, במקום 10.99 כעת. מחיר המנוי של הולו ללא פרסומות יעלה מ-14.99 דולר ל-17.99 דולר, קפיצה של 20 אחוזים.
מחיר המנויים מבוססי הפרסומות נשארים עדיין באותו המחיר של 7.99 דולר לכל אחד. כמו כן, בדיסני מציעים מנוי משולב של השניים ב-9.99 דולר. יחד עם ההעלאה, בחברה משיקים מבצע חדש של מנוי פרימיום משולב לדיסני+ והולו, בו יוכלו המשתמשים להנות משתי הפלטפורמות ללא פרסומות במחיר של 19.99 דולר בחודש. המנוי המשולב ייצא לדרך החל מה-6 בספטמבר.
העלאת המחירים מגיעה שנה בלבד אחרי שדיסני+ הקפיצה את המחיר ל-10.99 דולר. אז גם העלתה את מחיר המנוי של הולו ללא פרסומות ל-14.99, וכבר שתי אופציות המנוי עולות שוב. ההקפצה במחיר של הולו כעת מציבה אותו כיקר יותר מפלטפורמת מקס (לשעבר HBO מקס) המתחרה של חברת האחים וורנר-דיסקברי, שמחירה 15.99 דולר.

אין ספק כי העלאת המחירים מגיעה בין השאר גם מניסיון החדרת המנוי מבוסס הפרסומות של דיסני+ לשוק. מנוי הכולל פרסומות הושק לראשונה בארה”ב בדצמבר של השנה שעברה, וגרף כ-3.3 מיליון מנויים. בקרוב, יושק המנוי מבוסס הפרסומות גם באירופה.
החל מה-1 בנובמבר, מנוי מבוסס פרסומות של דיסני+ יינחת באנגליה, צרפת, גרמניה, שוויץ, איטליה, ספרד, נורבגיה, שוודיה, דנמרק, וכן בקנדה. המנוי יגיע עם איכות צפייה של Full HD 1080p, עם צפייה בשני מסכים בו זמנית.
באנגליה יעלה המנוי 4.99 פאונד (כ-23 שקלים), בקנדה יגיע במחיר של 7.99 דולר (כ-22 שקלים) ובשאר אירופה יעלה 5.99 אירו (24.5 שקלים). בדיסני הודיעו מראש כי אלו מחירים זמניים בלבד לחודש הראשון של ההצטרפות. כבר בדצמבר צפויה באירופה עליית מחירים שטרם נקבעה.
עוד חדשות מגיעות מתחום שיתוף הסיסמאות. מנכ”ל דיסני בוב אייגר צפוי לעקוב אחרי נטפליקס ולהתחיל להילחם בתופעה החל מ-2024.
בדיסני טרם הכריזו על תוכנית להעלות מחירים גם בישראל, כאן המחיר לשירות עומד על 39.90 ש”ח בחודש (כ-10.8 דולר), אך סביר שגם אצלנו תגיע הבשורה לא הרבה אחרי שאר העולם.