חברת yes לוקחת צעד לעבר המודל של נטפליקס, דיסני ופלטפורמות סטרימינג אחרות המשלבות פרסומות ותחל בעצמה לשלב פרסום ממוקד בפלטפורמות +yes וסטינג+.
החברה חתמה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם RGE וטאבולה, במהלכו ימכרו פרסום בשירותי הטלוויזיה על גבי האינטרנט, מה שצפוי להגדיל את הכנסות yes בעשרות מיליוני שקלים בכל שנה.
בכך תהפוך לחברת הטלוויזיה הרב ערוצית הראשונה בישראל שתשיק מודל פרסום, בדומה לשחקניות גלובליות גם מחוץ לארה”ב כמו Sky, Canal ועוד.
קבוצת RGE היא אחת הבולטות בתחום שידורי הטלוויזיה בישראל, ובעלת ערוץ הספורט על שלל מותגיו, ערוץ הילדים, יויו, לוגי, FOMO, באזז וערוץ דוק.
החברה צפויה לסייע לחבר בין המפרסמים לפלטפורמה הייעודית של yes, כדי לשלב בה תוכן שיווקי, חסויות ועוד.

איך ישולב הפרסום ב-yes וסטינג
במסגרת המהלך yes תוכל להציע מסלולים מותאים והפרסום יהיה מוגבל ונקודתי. ההסכם צפוי להתחיל במהלך 2026, ובמהלכו תשלב החברה פרסום הדרגתי.
כדי לא לפגוע בחווית הצפייה, הפרסום לא יופיע כלל בתכני הילדים, בתכנים בתשלום ובמהלך התכנים המשודרים – אלא רק לפני הצפייה בהם, ובזמן עצירת התוכן עם כפתור ה-Pause.
מדיניות הפרסום תיקבע על ידי yes, בעוד RGE וטאבולה יובילו את תהליך המכירה והתפעול מול המפרסמים באמצעות פלטפורמות וטכנולוגיות פרסום מתקדמות.
פרסומות גם בשירותים בתשלום
כפי שאנו רואים בשנים האחרונות, פרסום בפלטפורמות הטלוויזיה הפך לסטנדרט, עם מנויים מבוססי פרסומות שמוצעים כמעט בכל שירותי הסטרימינג הגדולים.
בישראל, נטפליקס טרם החלה להציע מנוי מבוסס פרסומות, אך במדינות אחרות בעולם מדובר במנוי פופולרי במיוחד שמציע מחיר נמוך יותר.
כחברת הטלוויזיה הראשונה בישראל שתשיק את האופציה, yes תאפשר ללקוחותיה לבחור את המסלול המותאם להם ולהמשיך ליהנות מהתכנים, השירות וחוויית הצפייה הטובה ביותר, כך על פי מנכ”ל החברה, אילן סגל.
כרגע עדיין לא ידוע אילו מסלולים חדשים תשיק yes, והאם השינוי יביא גם להעלאת מחירי המנוי הקיימים בנוסף להוזלת מנוי מבוסס פרסומות, כפי שנהגו חברות הסטרימינג הגדולות בארה”ב כשהשיקו את מנויי הבסיס שלהם.
ההסכם עם RGE נחתם לתקופה של 3 שנים, עם אפשרות להארכה בשנתיים, וצפוי להתחיל בשנה הבאה, כאשר על פי הדיווח לבורסה של החברה (בזק) – “להסכם צפויה להיות השפעה חשבונאית, חיובית, מהותית חד פעמית של כ-80 מיליון ש”ח“.