בתום קיום דיון הערכת המצב היומי בו השתתפו שר התקשורת ונציגי כל החברות (תקשורת, סלולר וכד’) ונציגות צה”ל, מודיע כעת משרד התקשורת כי הוחלט לתעדף בעדיפות עליונה את שירותי הסלולר בעוטף ובשטחי הכינוס.
לדברי הודעת משרד התקשורת, כל החברות ערוכות להיכנס באופן מיידי לישובים בעוטף עזה ולתקן את התקלות. כמו כן, מודיע המשרד כי הצבא אישר בשעה האחרונה לצוותים להיכנס פנימה וכי התקלות יתוקנו במהרה.
סיכום נוסף בנוגע להרחבת חבילות הסלולר לחיילים במערכה ולישראלים בחו”ל, יופץ בהמשך.
נזכיר כי על פי דיווחים קודמים של משרד התקשורת ומידע שהגיע אלינו מחברות הסלולר והתקשורת השונות, עיקר הבעיה הייתה סביב נושא החשמל, כאשר המגבלה המהותית הייתה אי היכולת להכניס לאיזור עוטף עזה צוותים לתיקון התקלות.