במהלך המסחר בבורסת הנאסד”ק עלתה היום (ב’, 3.1) מניית אפל וחצתה לראשונה את שווי השוק של 3 טריליון דולר, זאת פחות משנה וחצי לאחר שחצתה את רף 2 טריליון הדולר. מדובר בצמצום משמעותי של הזמנים בהם טיפס שווי השוק של החברה, בהשוואה להפרש של כשנתיים בין המעבר שלה מחברה בשווי טריליון דולר ב-2 באוגוסט, 2018 לרף 2 הטריליון ב-19 באוגוסט, 2020. נציין כי במועד סיום כתיבת הכתבה כבר הספיקה העליה של מניית החברה להצטמצם מעט ולהחזיר אותה לשווי של 2.99 טריליון דולר.
שווי השוק העצום מגיע עוד טרם תציג אפל את נתוניה הכספיים עבור הרבעון שחתם את שנת 2021, ועל רקע הרבעון השלישי המוצלח בו השיקה את סדרת האייפון 13, שהובילה אותה לקפיצה של כ-60% ברווח משנה לשנה. האייפון 13 לא היה לבדו באותו רבעון וחטיבת האייפד הציגה אף היא צמיחה מרשימה של כ-21% בהכנסות, בעוד חטיבת המוצרים הלבישים, מוצרי הבית החכם והאביזרים רשמה צמיחה של כ-11.5%.
אפל היא אינה היחידה שנמצאת במועדון הטריליון, אך היא ללא ספק הראשונה שמצליחה לחצות שווי שוק של 3 טריליון דולר. שחקניות גדולות נוספות ברשימה כוללות את מיקרוסופט, עם שווי שוק של כ-2.5 טריליון דולר, אלפבית (גוגל), לה שווי שוק של כ-1.9 טריליון דולר, אמזון, עם שווי שוק של כ-1.7 טריליון דולר iטסלה עם שווי שוק של כ-1.2 טריליון דולר.