מסע בין כוכבים דיסקאברי חודשה לעונה שנייה

סטארטרק: דיסקברי (תמונה באדיבות CBS) תמונה באדיבות CBS

חדשות משמחות לטרקים באשר הם! פחות מיממה אחרי צאת הפרק השישי של “מסע בין כוכבים: דיסקאברי” (Star Trek: Discovery), הכריזה רשת CBS שהיא מחדשת את הסדרה לעונה שניה.

“דיסקאברי” היא סדרה חדשה ביקום של “מסע בין כוכבים” והיא מתרחשת כעשור לפני ארועי הסדרה המקורית. דמויות מסוימות מהסדרה המקורית מופיעות בסדרה בתפקידים קטנים או בתפקידי אורח קצרצרים, אבל ברובה היא עוסקת בדמויות חדשות לחלוטין.

גיבורת הסדרה היא מייקל ברנהאם, אותה מגלמת סוניקווה מרטין-גרין (Sonequa Martin-Green) מ”המתים המהלכים”. מייקל משרתת על ספינת החלל דיסקאברי, ולראשונה מכל סדרות “מסע בין כוכבים”, מייקל היא לא הקפטן של הספינה, ולמעשה אפילו לא נמצאת בתפקיד פיקודי בכיר בה. היא מסייעת לקפטן הספינה גבריאל לורקה, אותו משחק ג’ייסון אייזקס (Jason Isaacs) מסרטי “הארי פוטר”, לסיים את המלחמה בין הפדרציה לקלינגונים. מלחמה, שבמידה מסוימת מייקל הייתה אחראית לה.

ההכרזה על העונה השנייה נעשתה בטוויטר, ולא נחשפו עליה עדיין פרטים נוספים. בכל זאת, המעריצים מרוצים – למרות שאין קונצנזוס חד משמעי, כבכל דבר, נראה שמעריצי “מסע בין כוכבים” מרוצים מחזרת המותג האהוב למסך. למרות ש”דיסקאברי” היא סדרה עם הרבה יותר אקשן ואפקטים “קולנועיים” ממה שנהוג בסדרות “מסע בין כוכבים”, היא גם משלבת בתוכה לא מעט נושאים מעניינים וסיפורים מרתקים על טבע האדם והקסם שבגילוי הנסתר, כיאה לסדרת “מסע בין כוכבים” מהמניין.

מחוץ לארצות הברית וקנדה הסדרה משודרת בלעדית בשירות הצפיה הישירה של נטפליקס (Netflix), וסביר שהעונה השנייה תשודר גם היא באותם התנאים.

השוואת מפרטים