מכשיר הדגל החזק והעוצמתי ביותר מבית סמסונג, ה-Galaxy Note 8, רק הוכרז באופן רשמי לפני כשבועיים והדיווחים אודות סדרת הדגל הבאה מבית היצרנית כבר מתחילים להתגבר. כעת, במסגרת דיווח חדש שמקורו בקוריאה, נמסר כי ענקית המובייל הדרום קוריאנית תחשוף את סדרת מכשירי הדגל Galaxy S9 באירוע הכרזה שיתרחש בחודש ינואר הקרוב, זאת כחודשיים לפני שתמלא שנה להכרזת סדרת גלקסי S8.
על פי פרטי הדיווח, כפי שמגיעים אלינו דרך מגזין The Investor, חטיבת המסכים של היצרנית, היא Samsung Display, תחל באספקת צגי ה-Super AMOLED לצמד מכשירי הדגל Galaxy S9 ו-Galaxy S9 Plus (שמות קוד: Star ו-Star 2) כבר בחודש נובמבר הקרוב, זאת במועד מוקדם של כחודשיים בהשוואה למועד בו החלה אספקת צגי הדור הקודם, אז נשלחו אלו בינואר 2017 לקראת השקת הסדרה במרץ שנה. מהרגע בו מתחילה אספקת המסכים, נמסר בדיווח, צפויים לחלוף בין חודשיים לשלושה לפני שמסתיים ההרכבה המלאה של הסמארטפונים.
בהתאם לכך, ועל פי לוח הזמנים המשוער של ייצור המכשירים, מעריך מפרסם הדיווח כי סמסונג תציג את הגלקסי S9 וגלקסי S9 פלוס בין עד לסוף חודש ינואר של השנה הבאה, כאשר השקתו הגלובלית תתרחש באמצע חודש פברואר. אחת מן הסיבות להקדמת ההכרזה וההשקה על דור מכשירי הדגל הבא בייצור סמסונג בהשוואה לשנה שעברה, כך נמסר, היא רצונה של הענקית הקוריאנית להתמודד כראוי עם השקת מכשיר הדגל של אפל, iPhone 8, מאוחר יותר השנה.