דיווח: סמסונג החלה את העבודה על מכשירי הדגל Galaxy S9 ו-Galaxy S9 Plus

Samsung Galaxy S8 ו-S8 Plus Samsung Galaxy S8 ו-S8 Plus

עוד לא חלפו להם שבועיים מאז הוכרזו צמד מכשירי הדגל Samsung Galaxy S8 ו-Galaxy S8 Plus ואף על פי שאלו טרם הספיקו לנחות על מדפי החנויות בשווקים רבים ברחבי העולם, נראה שחרושת השמועות אודות ממשיכי דרכם עשויה להיות אינטנסיבית אף עוד יותר. זאת כאשר הדיווח הראשון בעניין צמד מכשירי הדגל Samsung Galaxy S9 ו-Galaxy S9 Plus מצא דרכו אל הרשת במהלך סוף השבוע האחרון.

הדיווח, שלא חושף מידע רב אודות צמד המכשירים, מעיד כי ענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית, סמסונג, כבר החלה בין כותלי משרדיה ברחבי העולם את העבודה הקדחתנית על צמד מכשירי הדגל לשנה הבאה, שלא יוכרזו מוקדם מן הרבעון הראשון של 2018. לטענת זה, שמצטט את דבריו של מקור אנונימי, כבר בחודש מרץ האחרון החל צוות מהנדסים לעבוד על מסך הגלקסי S9, כשבכוונתו לספק דוגמאות ראשוניות ביותר באמצע החודש הנוכחי. צמד המכשירים צפויים להגיע עם מסך בגודל 5.8 ו-6.2 אינץ’ עבור הגלקסי S9 ו-S9 פלוס, בהתאמה, באופן דומה למקביליהם בסדרת הגלקסי S8.

אחרי המסך, במהלך חודש מאי, צפויים צוותי הנדסה נוספים בסמסונג להמשיך את העבודה על רכיבי המכשיר השונים, כשהפיתוח יתבצע בשלבים מוגדרים. הסיבה לתחילת העבודה המוקדמת למדי מהווה מימוש מסקנות ולקחים שעלו כתוצאה מחקירת סערת הסוללות המתלקחות ב-Galaxy Note 7.

בתמונה: Galaxy Note 7

עוד חושף הדווח פרטים חדשים בעניין ספינת דגל נוספת שנמצאת בדרכה אלינו, זו ה-Samsung Galaxy Note 8. מכשיר זה, כך לטענת הדיווח, שמפותח תחת פרוייקט “Great”, יציע את אותה תצוגת Infinity Display שמגיעה עם סדרת הגלקסי S8, אלא שהפעם זה יגיע בגודל 6.32 אינץ’ (ייתכן ברזולוציית 4K).

כמו כן, נמסר כי סמסונג תספיק גם להטמיע את קורא טביעות האצבע מתחת למסך וישירות בכפתור הבית הרגיש לעוצמת הלחיצה.  באופן ראשוני תכננה היצרנית לבצע זאת כבר עבור הגלקסי S8, אך נוכח לוח הזמנים הצפוף הדבר לא צלח והיא נאלצה לשלב את הקורא הביומטרי בגב מכשירי הסדרה. עוד ניתן להעריך כי הגלקסי נוט 8 יציע מערך צילום כפול בגבו.

הכרזת ה-Galaxy S9 ו-Galaxy S9 Plus ככל הנראה תתרחש ברבעון הראשון של 2018, כאשר ה-Galaxy Note 8 יהפוך לרשמי כחצי שנה מוקדם יותר, בין החודשים אוגוסט לאוקטובר השנה. 

השוואת מפרטים