אקספון מוכנה לתחרות: קיבלה את אישור משרד התקשורת לשיתוף רשתות עם סלקום

סלקום אקספון

לאחר המתנה של כמה חודשים ארוכים, הודיע היום משרד התקשורת הודיע על אישור הסכם שיתוף הרשתות של סלקום עם אקספון 018. עם אישור זה תוכל אקספון להשיק רשמית ומסחרית את שירותיה לצרכנים ולהתחרות בשוק הסלולר.

עוד בשנה שעברה ביקשה אקספון של איש העסקים חזי בצלאל ממשרד התקשורת לאשר את ההתקשרות עם סלקום באשר לתשתיות הסלולר, אולם במשרד התקשורת השהו את ההחלטה כדי לראות מה יקרה עם גולן טלקום. עם מכירת גולן טלקום לאלקטרה צריכה, הגיע האישור המיוחל.

צר לי כי התהליך ארך חודשים ארוכים מאז יולי 2016 עת הוגש ההסכם לאישור משרד התקשורת“, אמר חזי בצלאל, יו”ר אקספון, “אך היום אנו יוצאים סוף סוף על דרך המלך להגשמת חזון הקמתה של הרשת החדשה, לטובתם של כל צרכני התקשורת בישראל“. בחברה אומרים שההשקה המסחרית תצא לדרך כבר בחודשים הקרובים.

מנכ”ל החברה, יעקב נדבורני, הוסיף שעם שיתוף תשתיות הרשתות “החברה תיישם יכולות טכנולוגיות מהמתקדמות בעולם אשר יאפשרו לה לספק לצרכן הישראלי שירותי סלולאר מתקדמים ואיכותיים במחירים תחרותיים, הוגנים ושקופים“. על פי תנאי ההסכם, אקספון תשלם לסלקום 45 מיליון ש”ח מדי שנה עבור השימוש ברכיבי הרשת הפאסיביים, תתחלק בהוצאות התחזוקה של רשתות מדור 4, 3 ו-2. וכן תשתתף בהשקעה בהקמת רשתות דור 4 ו-4.5.

השוואת מפרטים