נשיא חטיבת המובייל בתאגיד סמסונג הדרום קוריאני, דונג-צ’י קו חשף במהלך מסיבת עיתונאים שערכה החברה במהלך הלילה האחרון (ב’, 23.1) כי מכשיר הדגל הבא של החברה, Galaxy S8, לא ייחשף במסגרת אירועי תערוכת המובייל השנתית בברצלונה. את הדברים חשף קו במסגרת מסיבת העיתונאים שערכה החברה לשם חשיפת הגורמים לתקלות הסוללה בהן לקו מכשירי Galaxy Note 7.
מספר דיווחים קודמים כבר העידו על כך שסמסונג תידחה את אירוע ההכרזה על סדרת הגלקסי אס 8 לחודשים מרץ-אפריל, וכעת מאשרים דבריו של קו את הדחייה. בשלב זה לא סיפק קו פרטים נוספים אודות תוכניותיה של סמסונג לחשיפת הדור הבא של מכשירי הדגל, אולם מדבריו ניתן להסיק כי אירוע ההכרזה יתקיים על ידי החברה באופן עצמאי ולא כחלק מתערוכה בינלאומית, כפי שעשתה סמסונג וכפי שעשו חברות אחרות בתחום המובייל פעמים רבות בעבר.
עם הגלקסי אס 8 צפויה סמסונג להציג עיצוב חדש הכולל צמצום משמעותי בשולי המכשיר והגדלת שטח פני המסך בחלקו הקדמי. דרך כך, תוכל החברה להציג מימדים קטנים יותר בסדרת המכשירים החדשה, תוך הגדלת המסכים. על פי דיווח קודם בנושא, עשוי הדגם הבסיסי בסדרת ה-Galaxy S8 לשלב מסך בגודל 5.5-5.7 אינץ’ בגוף בעל מימדים קטנים מאלו שהוצגו עם דגמי ה-Galaxy S7 בשנה שעברה, בעוד עבור דגם נוסף בסדרה עשויה החברה להציג מסך ענק בגודל 6.2-6.3 אינץ’.
פרט לצד העיצוב, צפויה סמסונג לשלב במכשירי הדגל הבאים שלה גם חומרה משודרגת, זו ככל הנראה תכלול את דור המעבדים הבא של החברה למשפחת Exynos לצד דגמים שיגיעו עם מערכת השבבים המתקדמת Snapdragon 835 מבית קוואלקום. זיכרון העבודה (RAM) במכשיר צפוי לתפוח ל-6 גיגה-בייט ואולי אף לראשונה לשלב את שבבי זיכרון ה-8 גיגה-בייט בייצור סמסונג, זאת לצד נפח אחסון מינימלי של 64 גיגה-בייט עם אפשרות להרחבה באמצעות כרטיס מסוג microSD.
בעוד סמסונג לא חשפה תאריך רשמי בו תחשוף את מכשירי הדגל החדשים לסדרת Galaxy S8, שמועה שנחשפה מוקדם יותר החודש הזכירה את תאריך ה-18 באפריל כמועד אפשרי.