חטיבת המובייל של חברת LG הדרום קוריאנית החלה היום בהפצת הזמנות לאירוע הכרזה שתקיים ביום ראשון, ה-26 בפברואר, כחלק מתערוכת Mobile World Congress 2017 שתיערך בעיר ברצלונה. באירוע זה, כך על פי הדלפות ותכתיבים הגיוניים של לוחות זמנים, תחשוף החברה את סמארטפון הדגל LG G6. האירוע ייערך בשעה 13:00 (לפי שעון ישראל) ויתקיים בהפרשי זמן של שעות בודדות מהאירועים המרכזיים של המתחרות וואווי ומוטורולה.
ההזמנה לאירוע לא אומרת הרבה, אך היא ממחזרת את המשפט “Play More” שהופיע על ההזמנות למסיבת העיתונאים של החברה בשנה שעברה. בסלוגן הזה השתמשה LG לאורך כל מסע הפרסום של מכשיר הדגל הנוכחי שלה – G5, והיא קישרה אותו בעיקר לתכונת המודולאריות. מאחר וה-LG G6 לא צפוי להגיע עם יכולות דומות, נראה שהפעם יקבל המשפט משמעות אחרת. משפט נוסף שמופיע על ההזמנה הוא “See More”, וניתן אולי לקשר אותו לגודלו של המסך ולרזולוציה הלא שגרתית שלו.
ה-LG G6, נזכיר, אמור על פי ההדלפות להגיע עם מסך בגודל 5.7 אינץ’ וברזולוציית +Quad HD (בפריסה של 2880×1440 פיקסלים), מעבד עוצמתי על גבי ערכת השבבים החדשה Snapdragon 835, זיכרון RAM בנפח 4 או 6 גיגה-בייט, סוללה בקיבולת גבוהה ומערכת ההפעלה אנדרואיד Nougat 7.0 ישירות מהקופסה. עיצוב המכשיר אמור גם הוא להתחדש, בעוד הוא יציג כנראה חיפוי זכוכית עם מסגרת מתכתית ועמידות גבוהה בפני מים ואבק.
עוד באותו אירוע עשויה LG לחשוף גרסאות חדשות גם בעבור מוצרים אחרים, דוגמת מצלמת ה-360 שלה, שהדגם הראשון שלה נחשף בסמוך ל-LG G5 בתערוכת MWC 2016. צוות גאדג’טי ינכח באירוע ההכרזה בברצלונה ויעביר את כל המידע הרלוונטי מיד עם מסירתו.
אירועי MWC 2017
נכון לתאריך 10.02.2017| יום | שעה (בישראל) | חברה |
|---|---|---|
| 25 בפברואר | 20:00 | Blackberry |
| 26 בפברואר | 13:00 | LG |
| 26 בפברואר | 14:00 | Nokia |
| 26 בפברואר | 15:00 | Huawei |
| 26 בפברואר | 17:30 | Motorola |
| 26 בפברואר | 20:00 | Samsung |
| 27 בפברואר | 10:30 | Sony |
| 27 בפברואר | 10:30 | Alcatel |