סקוט אן, הסמנכ”ל הטכני בחטיבת המובייל של יצרנית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית LG, מאשר בראיון למגזין הוול סטריט גו’רנל כי סמארטפון הדגל הבא בייצור החברה יקרא בשם LG G6 ולא יגיע עם המבנה המודולרי שהיווה לאחד מן מאפייני השיווק הבולטים ביותר בספינת הדגל הקודמת G5.
על פי העולה מדברי אן, מבנה המודולים המתחלפים ב-G5 היה ל”מבחן משמעותי ביותר” עבורם – האם על היצרנית להמשיך בקו ייחודי זה או לחדול ממנו. אך לאחר שזה נחל כישלון חרוץ (כפי ש-LG הודתה בשנה שעברה), על החברה לקחת צעד לאחור בנושא, ולוותר על המבנה המודולרי עבור מכשיר הדגל הבא, G6. נוסף על כך, ציין הבכיר בדבריו כי המכשיר יהפוך לרשמי “בעתיד הקרוב מאוד“, ככל הנראה במסגרת תערוכת MWC 2017 שתיפתח ב-27 בפברואר.
על פי דיווחים והדלפות קודמות, יגיע LG G6 עם מספר שינויים חיצוניים לעיצובו, בראשם מבנה סנדוויץ’ זכוכית” הדומה לזה שאנו מכירים ממכשירי הדגל של סמסונג. המעבר למבנה זכוכית עשוי לאפשר ליצרנית לשלב בסמארטפון הדגל שלה יכולות טעינה אלחוטית.

בכל הנוגע למפרטו הטכני, צפוי המכשיר להגיע עם מערכת השבבים Snapdragon 835 יחד עם 6GB RAM, מסך בגודל 5.3 אינץ’ מסוג LCD, מערך צילום כפול בתצורה זהה לקודמו, מחבר USB Type-C לטעינה והעברת נתונים עם תמיכה ב-Quick Charge 4.0, קורא טביעות אצבע המשמש ככפתור בית ועוד.